Oglaševanje v Telefonskem imeniku Slovenije

Odzivi in reference

Povedali so:

Danes, ko skoraj vsi uporabljajo za vir informacij internet, se vložek v spletno oglaševanje brez dvoma povrne. Poleg tega je Telefonski imenik Slovenije ena izmed najbolj obiskanih spletnih strani v Sloveniji. Večino ljudi najprej pritegnejo slike, zato so bili grafični oglasi za nas prava izbira. Kot podjetje, ki ponuja zavarovalne produkte za dvig socialne varnosti in starostne preskrbljenosti posameznika, smo lahko učinkovito izkoristili prednosti oglaševanja na TIS-u in na svojo stran preusmerili lepo število potencialnih strank, tako da se je investicija kmalu povrnila.

Vesna Razpotnik, odgovorna oseba za kontakt z mediji, Modra zavarovalnica, d.d.
V našem podjetju sledimo najnovejšim trendom v oglaševanju, kjer v ospredje vse bolj prihaja internet, zavedamo pa se tudi pomena tradicionalnih in dobro obiskanih komunikacijskih kanalov. Telefonski imenik Slovenije ima široko bazo uporabnikov, ki bi jo bilo nespametno zanemariti, saj predstavlja odlično priložnost za promocijo blagovne znamke in veliko opaznost.
Oglaševanje na TIS-u nam ponuja možnost predstavitve našega podjetja z oglasom, logotipom, ključnimi besedami in povezavo do naše spletne strani, kjer se lahko potencialne stranke seznanijo s podrobnejšo ponudbo. Kadar uporabniki iščejo pomembne informacije, želimo biti zraven.


Marko Podlogar, vodja prodaje, Merkur Zavarovalnica, d.d.
Za čim boljšo prepoznavnost našega podjetja in njegove vizije smo se odločili, za oglaševanje preko podjetja TSmedia, ki s spletnima stranema TiS in bizi.si zagotavlja široko prepoznavnost, saj gre za dve zelo obiskani strani. Pomembno nam je, da nas potencialne stranke najdejo hitro in enostavno, zato je oglaševanje na internetu, kjer danes vse več ljudi išče informacije, logična izbira. Poleg ostalih prednosti spletno oglaševanje ponuja tudi odlično merljivost, tako da ovrednotenje učinka oglaševalske akcije ni vprašljivo. Kot podjetje, ki se še kako dobro zaveda pomena sluha, si želimo, da se tudi nas dobro »sliši«, in oglaševanje na TIS-u ter bizi.si nam to vsekakor omogoča.

Kropivšek Peter, direktor družbe Slušni aparati - Widex d.o.o.
Preko oglasov na internetu se lahko bolje približamo kupcem in za nas, ki smo majhno podjetje, je zelo pomembno, da izberemo za oglaševanje tiste spletne strani, ki so med najbolj obiskanimi. Tako smo se odločili za Telefonski imenik Slovenije. Naleteli smo na dober odziv, ki je upravičil investicijo v spletno oglaševanje, zato bomo tudi v prihodnje oglaševali na internetu. Ker ima Telefonski imenik Slovenije veliko zvestih uporabnikov, ni bojazni, da ne bi zanimivi oglasi naleteli na prave oči.

Anton Okorn, direktor družbe Singer service, d.o.o.
Celotna marketinška strategija Zavarovalnice Triglav izhaja iz identitete blagovne znamke. Njeno jedro označujejo štiri ključne vrednote: integriteta, dostopnost, družina in najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Skladno z identiteto blagovne znamke ljudem stojimo ob strani v dobrem in slabem, jih v teh nekoliko manj prijaznih časih spodbujamo in tako gradimo medsebojno zaupanje. Zaupanje pa je ključ do uspeha. Kot največja zavarovalnica v Sloveniji želimo biti čim bolj dostopni našim strankam, jim omogočiti, da nas zagotovo in hitro najdejo, ko nas najbolj potrebujejo, in ta cilj odlično dosegamo s prisotnostjo v Telefonskem imeniku Slovenije. Zavedamo se, da smo v obdobju pospešene digitalizacije, zato smo se odločili za pojavnost v različnih komunikacijskih sredstvih: od klasične tiskane izdaje telefonskega imenika do elektronske izdaje na DVD-ju in spletni strani iTIS.si, v katerih našim zavarovancem v vsakem primeru zagotavljamo, da bo vse v redu.

Luka Pušnik, direktor službe za maketing, Zavarovalnica Triglav, d.d.
Možnost oglaševanja v TIS-u nam omogoča prepoznavnost in dostopnost. Potencialnim kupcem omogoča preprosto iskanje po ključni besedi, temi, izdelku ali lokaciji. Zasledujemo cilj približati se širši množici uporabnikov, ki jo sestavljajo različni profili ljudi. Najbolj uporabljena oblika Telefonskega imenika Slovenije za naše stranke je TIS na spletu. Omogoča napredno in hitro iskanje ter povezavo na domačo stran podjetja Pivovarna Laško, d.d., in posredno komuniciranje z našimi kupci in poslovnimi partnerji.

Pavel Teršek, svetovalec člana uprave, Pivovarna Laško, d.d.
Za oglaševanje v Telefonskem imeniku Slovenije smo se odločili, ker je priznan in vsem na internetu dobro znan, prav tako pa je visoko pozicioniran na spletnem iskalniku Google. Po našem mnenju je najbolj uporabljena oblika Telefonskega imenika Slovenije TIS na spletu, poleg tega pa tudi storitev 1188. Z obiskanostjo spletne strani iTIS.si smo precej zadovoljni. Če bi jo lahko ocenjevali na lestvici od 1 do 5, bi ji dodelili oceno 4. Sodelovanje s podjetjem TSmedia je v glavnem izpolnilo naša pričakovanja. V poplavi ponudnikov s podobnimi storitvami, kot je vaša, menimo, da bizi.si izstopa iz povprečja. Bizi.si je kompletno orodje za hiter pregled ter analizo poslovanja tako našega kot tujih podjetij. V današnjem nepredvidljivem času, je bistvenega pomena, da smo na tekočem s poslovnimi podatki in da so iskani podatki hitro dostopni.

Jure Đuranović, direktor marketinga in komerciale, Indenna dvigala, d.o.o.


V Telefonskem imeniku Slovenije poleg zgoraj navedenih oglašujejo tudi naslednji cenjeni oglaševalci:



© TSmedia, d.o.o.