Telefonski imenik Slovenije v knjigi TIS 2024 (Dodatek k izdaji 2023) - že na voljo! Zagotovite si svoj izvod.
Telefonski imenik Slovenije na DVD – ETIS 2024 že na voljo! Naročite!
Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.Prijava
Več o tem orodju.
Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.
* Za podroben prikaz poslovanja podjetja se prijavite na Bizi.
Matična: 9204202000
TRR: ni podatka
Čisti prihodki od prodaje: Prihodke preveri na Bizi
Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja: Dobiček ali izgubo preveri na Bizi
Išči IZVIR, PISANJE IN PRIREJANJE BESEDIL V LAHKO BRANJE, MONIKA ZONTA S.P. na: