Oglaševanje v Telefonskem Imeniku Slovenije

Načini oglaševanja

 TIS v knjigi:

Oglasi v belih straneh:

  • Logotip A (bele strani), 42 x 18 mm

Oglasi samo v Rumenih straneh

  • Oglas G (Rumene strani, pol stranski oglas), 179 x 130 mm

Posebni oglasi:

  • Pol stranski (1/2 - I) ali celostranski (1/1 – J) oglas pred uvodom knjige;
  • Vizitka TK-operaterja (na predzadnji strani knjig, predstavitev TK-operaterjev v Sloveniji, dimenzija 90 x 48 mm);

TIS na DVD-ju:

  • Oglaševanje na ključne besede: DOK KB – tekstovna predstavitev izdelkov, storitev ali blagovnih znamk).
  • Oglaševanje na belih straneh: logotip A (bele strani), v kombinaciji s knjigo in spletom ali le s spletom.
  • Oglaševanje na Rumenih straneh: oglasi B, C, D, E, F.
  • Ciljano oglaševanje z bannerji in multimedijskimi oglasi: povezava na spletno stran, banner ali zlati sponzor dejavnosti.
  • Oglasni paketi na več medijih (v povezavi z bizi.si in najdi.si): logotipi, povezave na spletno stran, zlati sponzor dejavnosti


TIS na spletu:

Oglaševanje na belih in Rumenih straneh.

  • Oglaševanje na ključne besede: DOK KB – tekstovna predstavitev izdelkov, storitev ali blagovnih znamk).
  • Oglaševanje na belih straneh: logotip A (bele strani), v kombinaciji s knjigo in spletom ali le s spletom.
  • Oglaševanje na Rumenih straneh: oglasi B, C, D, E, F.
  • Oglasni paketi na več medijih (v povezavi z bizi.si in najdi.si): logotipi, povezave na spletno stran, zlati sponzor dejavnosti.
  • Oglaševanje na zavihku zemljevid: OKzlati, zemrA, Paket zemljevi.

Posebni spletni oglasi:

  • Grafični multimedijski oglasi na vstopni strani in podstraneh (oglasna cona, 300 x 250 slikovnih pik, 300 x 600 ali 160 x 600 slikovnih pik
  • Multimedijskimi oglasi: povezava na spletno stran, banner, zlati sponzor dejavnosti

Za izključno spletne oglase velja, da je možen zakup na število prikazov ali na terminsko obdobje (enota je teden dni).

 

© TSmedia, d.o.o.